zaterdag 29 december 2012

Happy Thursday #4 (on a Saturday)


Door alle kerstdrukte en de verjaardag van mijn lief J schoot het er steeds bij in te bloggen en mijn happy things van de week op te schrijven, vandaar een week overgeslagen en nu 2 dagen te laat. Het weekend dineerden wij met interessante personen van gemeente, hogescholen en uit de landbouw en zagen hoe de lampen uitgingen in Ravenstein voor het kaarslicht, waarna we doorreden naar de verjaardag van mijn lieve vriendinnetje.
De week daarna begon niet zo happy door een 3 daagse helse migraine aanval. Daarna was het go with the flow om al het werk voor de kerst te klaren. Daarna kerst met familie en de verjaardag met veel vrienden en gezelligheid. Toch genoeg vulling voor een happy Thursday post.

- Lezingen van inspirerende sprekers - Slapen op je oude slaapkamer - Ontbijten met je ouders aan tafel - Een jaar samen zijn - Mijn vader die onder zijn werk even langskomt, omdat J had gebeld dat het niet goed met me ging - De dagen die voorbij vliegen door alle drukte - Familie verrassen door 4 uren eerder thuis te zijn - Geweldige kerstdiners met beide families - Je gerecht wat ontzettend goed lukt, zonder voorbereiding (recept heb je gister kunnen lezen) - Super veel gezelligheid op de verjaardag van J - Met zijn allen super fanatiek quizzen - Fijne dagen in het vooruitzicht!


Kaasplank met 3 van onze eigen kazen

Hoofdgerecht

Toetje

Verjaardags ontbijt

Goed om te onthouden



Geen opmerkingen:

Een reactie posten