woensdag 12 december 2012

Have your self a very Merry Christmas


Al hou ik van puur, echt, genieten.... Het enige wat ik niet echt koop is een kerstboom. Ik ben namelijk verschrikkelijk allergisch voor kerstbomen. Vorig jaar resulteerde dit na een school met 18 kerstbomen en een date onder de kerstboom in een week verschrikkelijke verkoudheid. Dit jaar lag ik gister knock out op de bank van de verkoudheid en koorts na één ritje met twee kerstbomen (voor winkel en schoonmoeder) achterin de auto. Toeval? Geen idee...
Toen ik een klein meisje was, was ik altijd ziek met kerst, totdat ik een allergie test deed en bleek dat ik allergisch was voor kerstbomen. Wij kregen een kunstboom en ik was niet meer ziek.

Nu in mijn eigen huisje ben ik op zoek naar een goed alternatief. Dus op zoek op pinterest en daar kwam ik zoveel gave dingen tegen! Iemand anders nog ideeën om mijn huis in kerstsfeer te krijgen zonder boom?









-1- -2- -3- -4- -5- -6- -7- 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten