donderdag 17 januari 2013

Happy Thursday #7



Het is bijna niet te geloven hoe snel de weken gaan. Het is alweer half januari. Zo cliché, zo waar. Deze week had ik opzich een rustig weekje. Top was wel dat J. en ik afgelopen zaterdag uitgenodigd werden bij de lokale radio voor een interview over onze Nije kaas. En dat naar aanleiding van een van onze nieuwsbrieven. Verder ben ik veel plannen aan het maken voor de komende tijd. Het heeft met de boerderij en met lesgeven te maken en ik heb er super veel zin in!

Hier werd ik gelukkig van deze week.

Mijn eerste eigen opdracht binnenhalen – Leuke reacties op onze Nije kaas – Super veel likes op een foto van een kalfje – Eerste vorst van 2013 – Gezellige borrels met vriendinnen – Avondjes met familie – Onverwacht naar de kapper – Er achter komen dat je je oude looprondje nog steeds in 1 keer kan lopen - Eerste sneeuw van 2013 – Helemaal verslingerd zijn aan een goed boek – Super geslaagde erwtensoep maken! - Het radiofragment is HIER terug te luisteren!

Een pasgeboren kalfje!

Nije kaas wordt geproefd, live op de radio
Ijs
Sneeuw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten